.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 2 کلاهبردار اینترنتی با تخلف 10 میلیاردی در میاندورود
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این ۲ کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از درگاه جعلی بانکی فیشینگ به اطلاعات حساب مشتریان بانک‌ها دسترسی پیدا کرده و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت وجه از آن می‌کردند در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم اعتراف کردند.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود میرفیضی  از دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی ۱۰ میلیارد ریالی در شهرستان میاندورود خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان از طریق درگاه‌های بانکی جعلی در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان  قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و فنی متهمان را شناسایی کردند.

 

میرفیضی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی متهمان که ساکن یکی از روستاهای حومه شهرستان میاندورود بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

 

وی همچنین اظهار کرد: این ۲ کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از درگاه جعلی بانکی فیشینگ به اطلاعات حساب مشتریان بانک‌ها دسترسی پیدا کرده و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت وجه از آن می‌کردند در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم اعتراف کردند.

 

میرفیضی از کشف هفت دستگاه گوشی همراه و ۱۵ عدد کارت بانکی متعلق به افراد ناشناس و روبات درگاه فیشینگ از این متهمان خبر داد و اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی مازندران به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده سارقان و افراد فرصت‌طلب از ورود به پذیرنده‌های بانکی ناشناس در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.